پرطرفدارترین گروه های موسیقی جهانکه همچنان پرطرفدارند

آخرین اخبار و بررسی آخرین اتفاقات و برترین های حوزه موسیقی ایران و جهان

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

در این مطلب ما به معرفی بهترین گروه های موسیقی جهان گروه های موسیقی دنیا پرداخته ایم. با ما همراه باشید تا ما به معرفی 5 گروه پرطرفدار موسیقی دنیا در سبک های مختلف بپردازیم.
گروه های موسیقی
معروف ترین گروه های موسیقی جهان در دنیا سالانه هنر خود را برای هزاران نفر از مشتاقان و طرفداران خود به عرصه نمایش می گذارند. گروهای موسیقی با سبک های مختلف از راک و جاز گرفته تا پاپ و کلاسیک همگی طرفداران خاص خود را دارند. در انتخاببهترین گروه های موسیقی تاریخ فهرست پایین، معیارهای مختلفی را در نظر گرفته ایم تا بهترین آن ها را به شما معرفی کنیم.
 

محبوب ترین گروه های موسیقی جهان که باید آن ها را بشناسید


گروه موسیقی Pink Floyd
محبوب ترین گروه های موسیقی

بدون شک رتبه اول فهرست بهترین گروه های موسیقی جهان به پینک فلوید تعلق می گیرد. Pink Floyd یک گروه موسیقی راک انگلیسی است که در سال 1965 و در شهر لندن تاسیس شد. این گروه که از همان ابتدا جایگاه خود را به عنوان یک گروه فعال در سبک Psychedelic rock تثبیت کرد، به خاطر عوامل مختلفی همانند آهنگسازی، تجربه‌گرایی، شعرهای فلسفی و نهایتا اجراهای زنده طرفداران بهترین گروه های موسیقی راک جهان لقب گرفت. اعضای اولیه گروه راک Pink Floyd عبارت بودند از سید برت در نقش گیتاریست و خواننده اصلی، نیک میسن در نقش درامر، راجر واترز در نقش بیسیست و خواننده و ریچارد رایت در نقش خواننده و کیبوردیست. بعدها در سال 1967 دیوید گیلمور، گیتاریست افسانه‌ای این گروه نیز به این جمع اضافه شد. گروه Pink Floyd در سال 2014 آخرین کنسرت خود را با اعضای سابق آن اجرا کرد.


گروه موسیقی The Beatles

محبوب ترین گروه های موسیقی

دومین گروه موسیقی که قصد داریم در این فهرست قرار دهیم یکی از بهترین گروه های موسیقی دهه 90 میلادی است، این گروه The Beatles نام دارد. گروه The Beatles یک گروه راک انگلیسی بود که در سال 1960 و در شهر لیورپول (Liverpool) انگلستان شکل گرفت. این گروه به عنوان تاثیرگذارترین گروه موسیقی تمام دوران‌ها شناخته می‌شود. از افتخارات این گروه دریافت هفت جایزه گرمی (Grammy)، چهار جایزه بریت (Brit) و یک جایزه اسکار برای موسیقی متن فیلم Let It Be را می‌توان نام برد.

گروه موسیقی Led Zeppelin
محبوب ترین گروه های موسیقی

سومین گروه موسیقی که قصد داریم در فهرست بهترین گروه های موسیقی جهان برای شما معرفی کنیم Led Zeppelin محسوب می‌شود. از سبک‌هایی که گروه موسیقی Led Zeppelin به فعالیت در آن‌ها پرداخته است می‌توان به هارد راک (Hard Rock)، بلوز راک (Blues Rock)، فولک راک (Folk Rock) و هوی متال (Heavy Metal) اشاره کرد.

گروه موسیقی The Eagles

محبوب ترین گروه های موسیقی

به عنوان چهارمین عضو فهرست بهترین گروه های موسیقی جهان گروه موسیقی The Eagles را برای معرفی به شما در نظر گرفته‌ایم. این گروه موسیقی یک گروه راک آمریکایی است که در سال 1971 و در شهر لوس آنجلس آمریکا تاسیس شد. اعضای اولیه گروه Eagles عبارت بودند از گلن فری به عنوان گیتاریست و خواننده، دان هنلی به عنوان درامر، برنی لیدون به عنوان گیتاریست دوم و زندی مایزنر به عنوان بیسیست.
از ژانرهایی که گروه The Eagles در آن‌ها به فعالیت پرداخته است می‌توان به راک، کانتری راک (Country Rock)، سافت راک (Soft Rock) و فولک راک (Folk Rock) اشاره کرد.


گروه موسیقی The Rolling Stones

محبوب ترین گروه های موسیقی

پنجمین گروهی که قصد داریم در فهرست بهترین گروه های موسیقی جهان برای شما معرفی کنیم، گروه موسیقی The Rolling Stones محسوب می‌شود. این گروه موسیقی در سال 1962 و در شهر لندن شکل گرفته و از آن زمان تاکنون در ژانرهای راک، راک اند رول و بلوز مشغول به فعالیت است.
این گروه علاوه بر آنکه یکی از قدیمی‌ترین گروه‌های موسیقی جهان که تاکنون نیز فعالیت خود را حفظ کرده است محسوب می‌شود، از منظر بسیاری از صاحب‌نظران حوزه موسیقی یکی از مهمترین و بزرگترین گروه‌های موسیقی جهان به حساب می‌آید.

گروه موسیقی AC/DC
محبوب ترین گروه های موسیقی

در جایگاه ششم فهرست بهترین گروه های موسیقی جهان گروه موسیقی AC/DC قرار دارد. گروه AC/DC یک گروه راک استرالیایی است که در شهر سیدنی و در سال 1973 توسط برادران اسکاتلندی به نام مالکولم یانگ و انگس یانگ تاسیس شد. ژانر موسیقی این گروه اغلب در دسته‌بندی‌های هارد راک (Hard Rock)، بلوز راک (Blues Rock) و هوی متال (Heavy Metal) قرار می‌گیرد؛ اما اعضای گروه عموما سبک خود را با عنوان راک اند رول (Rock and roll) معرفی می‌کنند.

گروه موسیقی The Who
محبوب ترین گروه های موسیقی

به عنوان هفتمین گروه موسیقی فهرست امروزمان با عنوان بهترین گروه های موسیقی جهان گروهی به نام The Who را می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم. The Who نام یک گروه موسیقی راک انگلیسی است که در سال 1964 و در شهر لندن تاسیس شد.
گروه موسیقی The Who به عنوان یکی از تاثیرگذارترین گروه‌های راک قرن بیستم شناخته می‌شود و آلبوم‌های آن‌ها تاکنون بیش از 100 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته‌اند. همچنین جا دارد بگوییم که این گروه در ژانرهای Hard Rock و Power Pop نیز فعالیت داشته است.


سخن پایانی
ما در این مطلب به معرفی برترین گروه های موسیقی دنیا که با گذشت سال ها از اجراهای زنده آن ها گذشته است اما همچنان طرفداران بی شماری در سراسر دنیا دارند پرداخیتم. نظر شما درباره این گروه های موسیقی چیست؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.